SOLin Aurinkovoimala yhdistää asiakaspalvelun sekä hälytys- ja etähallintapalvelut yhdeksi kokonaisuudeksi. Näin kykenemme keräämään ja tuottamaan tietoa keskitetysti ja siten palvelemaan asiakkaitamme entistä monipuolisemmin, nopeammin ja tarkkaan dataan pohjaten.
Asiakas saa vastauksen nopeasti puhelimitse, chatissa tai vaikka Facebookissa, ja lähetämme paikalle oikean asiantuntijan kaikissa tilanteissa. Koska ymmärrämme Aurinkovoimalan avulla asiakkaiden kokonaistarpeet, voimme pitää heistä hyvää huolta ja tarjota lisäpalveluita, joita he eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi.
Aurinkovoimalan hälytyskeskuksen nykyaikainen tekniikka mahdollistaa data- ja kuvayhteyksien vastaanottamisen kaikkialta Suomesta. Etähallinnan etuina on vuorostaan vikojen ja puutteiden havaitseminen välittömästi sekä kiinteistöautomatiikan optimointi vaihtelevissa tilanteissa ja olosuhteissa. Optimoimalla voidaan säästää energiankulutuksessa jopa 30 %, ja saavuttaa pienilläkin toimenpiteillä tuhansien eurojen säästöt.
Asiantuntijat seuraavat Aurinkovoimalasta toteutuvatko tilojen käyttöä vastaavat olosuhteet kiinteistössä vuorokauden ympäri. Mahdollisissa poikkeustilanteissa korjaaviin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä välittömästi. Aurinkovoimalan etähallintaan kuuluvat muun muassa talotekniikka, energiaseuranta, liikenteenohjaus, kameravalvonta ja resursointia tukeva asiakaspalvelu. Aurinkovoimalan henkilökunnalla on kaikilla myös vartijan status eli kaikkia järjestelmiä voidaan käyttää lain ja määräysten mukaan.
Hälytyskeskus valvoo turvallisuutta
Turvallisuuspalvelut voivat luoda luottamuksen energiaa tilaan kuin tilaan, tinkimättä kuitenkaan turvallisuudesta tai palvelun ammattimaisuudesta. Monitoimivartijamme ovat sitoutuneet samaan positiivisuuteen ja ihmiseen uskovaan työkulttuuriin kuin kaikki SOLilaiset. Osaamisen kirjo ulottuu urbaanin ympäristön vartioinnista konsultointiin sekä korkean tason etäturvallisuus- ja turvallisuusteknisiin palveluihin.
Hoidossamme pysyvät niin yritysten pääkonttorit, business parkit, tuotantolaitokset kuin korkean turvallisuustason kohteet kuten finanssialan yritykset ja kansainvälinen lentoliikennekin, vapaa-ajan ja viihdealan keskuksia unohtamatta. Turvapalveluvastaaviemme taustoihin perehdytään ja koulutuksella varmistetaan asiakaspalvelun korkea taso.